2009年6月3日 星期三

澳門 Pre-wedding By Jack

猶記得上兩個星期天天暴雨連連,
及至到拍攝前一天,
雨仍舊是下過不停。
是次的澳門拍攝之旅,
由於我們一早已安排了旅遊巴,訂好了酒店房間,
豈料天有不測之風雲,
大家的心情或多或少都受到影響,
沒法子吧,
凡事都要向好的一面去想,
我們幾位工作人員惟有如期出發。
從沒奢望過天公會如此造美
誰知道當天晨早開始雨停下了、太陽出來了,
陽光普照了大地,亦照亮了我們的心情。































By Jack

7 則留言:

威廉 提到...

好多謝Jack同阿達幫我哋影咗咁多靚相!
早一星期不停落雨,令我們哋担心不能如期影相;幸好當日天公造美,加上Jack、阿達、Nelson、阿Ling同Flora落力幫我哋,影咗咁多靚相,真係好開心!多謝!

Ray Chui 提到...

真你好靚!唔止亞達,連我都想客串做你助手,跟你學吓嘢!
Jack!生日快樂!

R 提到...

so beautiful, 真係要向你學習多啲!
我又要做助手學野 =P

Jack 提到...

WIlliam,
唔好咁客氣, 我地在整個工作過程中都一樣開心, 多謝你們對我們的信任.

Jack 提到...

Ray & Renee,
兩位唔好咁謙啦, 我都重係學緊野, 大家交流吓啦.

photo by kamXchan 提到...

Hi Jack

有一段時間未見你, 唔知你係味又瘦0左? 哈

今次有事相求, 我介紹你比我個好朋友, 佢地好似約0左你下星期二傾, 希望你盡人士幫下佢地啦. 到時我都會做兄弟+SNAP, 又可以睇下你增肥成功未, 哈.

又估唔到今日來見到一個新一個舊朋友...Ray and Renee.

大家都要努力呀.
:)

Jack 提到...

Hello Kam,
真的好耐冇見,不過26就會見啦, 我肥左, 不過努力減肥中.
星期二晚係咪19:30,到時我識做o勒.hehe......