2009年6月6日 星期六

Macau Pre-Wedding By Tat

今天的陽光普照,
造就了我們咁多個人的傾情捕捉
只要是心情好,
只要是狀態好,
看出來的,處處皆是靚景,
影出來的~
當然係張張靚相啦。
























Jack一起的合作無間,
在影相時你前我後,
大家都能準確的捕捉,
讓拍攝的節奏更加明快,
相對地亦可以多走多一兩個地方~
By Tat

3 則留言:

YN [永年] 提到...

I found this blog by chance. Beautiful pics, very inspiring!

YN, malaysia.

Jack Creation 提到...

Thanks for your appreciate

威廉 提到...

哈哈,估唔到見到我哋更多嘅相,一幕幕開心嘅晝面重現眼前,真係要再次多謝大家!我女朋友話:“特別鳴謝咁多位陪我餵蚊,大家為咗影靚相都在所不計,蚊痕累累,好感動,多謝哂吖!更要多謝阿玲、Jack同阿達,你哋實在係化腐朽為神奇!”期待我哋嘅大日子得到你哋幫忙,影更多靚相。