2009年1月8日 星期四

1214 Karen & Marvin by Tat

今天和Jack & 智一齊開工, 新郎哥準時到達女家, 亞Jack留在女家, 我便和亞智到樓下拍攝marvin和他的兄弟團







: 唔知上面姊妹團諗左d乜野遊戲玩我地呢!!!

兄弟們, 我們上....

: 俾封利是大家醒醒神先

: 新郎哥真係靚仔...!!

: 你地咁開心, 怏d俾我見吓老婆啦.
: 加多兩封大利是o勒!
: 外父放心啦!!, 我會好好照顧Karen.

: 外父外母飲杯茶先啦.
: 好甜 ! 好甜 !
: 老婆小心上車呀.
: 老爺 奶奶飲新抱茶啦 .
: 乖乖乖....
我地好開心咁完成左上午o既程序. 下午一對新人選擇左一個好幸福o既地方進行教堂婚禮.就係幸福街o勒 !












by Tat

沒有留言: