2010年3月25日 星期四

Catherine & Tommy by Jack

當執到Catherine同Tommy的大日子相時,
是我第一日用我的新寵兒Nikon相機,
雖然操作上沒有canon的熟練,但在鏡頭效果上就給到我滿意質素。
回想到當日的就是Catherine豐富的表情和可愛的性格,
而Tommy是彬彬有禮的新郎哥,
在整日的婚禮過程中,
他悉心安排的每一個細節都很妥善。
新娘原全無需費神,
更為Catherine安排了不小驚喜,
看著他們都能感受到他們的幸福快樂。

























今天Bonnie是席上客,多謝你的信任,俾我認識到這樣可愛的一對新人。
By Jack

2 則留言:

Cat & Tommy 提到...

hi Jack,非常感謝你將你新寵兒(Nikon相機)的第一次交俾我地! 當然我地最開心係你出神入化的攝影技術同埋專業的態度為我地最重要的一刻留影,辛苦晒!D相真係超靚,我地都超開心!Thank you!

當然仲要多謝埋你個徒弟仔Kelvin啦,果日我地D屋企人咁混亂你地都搞得掂,厲害厲害! ^_^

Jack 提到...

能夠得到你們的讚賞, 就是我們最大的回報, 哈哈!係咪好行, 不過是真心的.
我們都一定要多謝Bonnie, 因為佢介紹我們才認識. 很開心能成為你的攝影師.