2010年2月25日 星期四

日本東京+輕井澤 Pre-Wedding by Jack

今年農曆新年對我來說真的很有意義,
就是在日本, 下著雪,大年初一,又是情人節,
影pre-wedding之餘又可以和家人和一班朋友一起度過。
在零下三度的氣溫下影pre-wedding可算是第一次。
不得不佩服新娘子Vicki那份耐力。
整個過程雖然辛苦,
但是都在一片歡笑聲中度過,
其實自己一直都希望能在不同的地方影pre-wedding,
這段期間亦有新人問我會唔會去英國London、澳洲、 九寨溝,、北海道等等。
我當然會去, (其實係想去haha.......)
暫時北海道已經成行,重有2對名額。
影完雪景, 7月影花海,yeah.....好期待啊!














1 則留言:

Vicki & Dicky 提到...

JACK,今朝一早上網就見到你o既傑作面世...令我o地興奮左成日呀....o的相真係好靚好靚!!!
直到而家....我o地都唔會忘記影pre-wedding時候所發生o既事……當中有難忘o既、有開心o既、有驚險o既……呢一切一切都畀我o地見到JACK CREATION上上下下o既專業、可靠!!!
JACK,多謝你幫我o地影左輯永世難忘o既pre-wedding…thz so much!!!