2009年12月11日 星期五

1210 Cherry & Ray by Jack The Grand Stage 大舞臺飯店

昨日再一次到大舞台影相,
今次特別心急post 相上blog
因為今天特別開心,
因為場中有4對我之前為她們拍照的新人,
看見她們拖著仔仔囡囡,
感覺就像陪伴住他們成長一樣,
感覺份外親切,
今次我用slideshow, 希望有唔同o既感覺.

3 則留言:

Unknown 提到...

JACK,真係好多謝你~~
好彩有你響度~~
響已經訂左主攝影師既情況下,偶然間發現到你既相片,原來就係久違了的JACK,立即決定搵你幫我影SNAP,我既決定冇錯~~你影D相真係好靚, 我好喜歡呀~~

Ray 提到...

Dear Jack,

再一次多謝你10号果日幫我地影咗咁多靚相. 你真係勁,連我呢啲咁生硬既攝影師剋星你都有辦法影得咁好. Tks again !

Ray

Jack 提到...

能夠幫你們影相, 感覺真的很親切, 很開心你們鍾意d相.其他相要花d時間, 一ok就call你地啦.