2009年8月4日 星期二

Shirley & Frankie by Jack



記憶當中係風球下影Pre-Wedding係第二次,
今次影相o既主角好特別,係3年幾前o既一對新人,
而家已經成為我o既好朋友Shirley & Frankie
雖然今日掛住3號風球, 但係 今日個天總算俾面,
只係有幾陣雨,間中重有陽光,可惜係7點幾知道要掛8號風,
要腰斬行程, 食完飯執住幾張同大家分享吓。







By Jack











5 則留言:

Renee 提到...

好有電影feel
Jack ,我book咗你二月二十日拍相. 等待你的攝影技巧....

讓你們對我們,了解更多‧‧‧ 提到...

多謝你欣賞, 我會不斷磨練自己攝影技巧, 為你影輯靚相

Renee So 提到...

JACK, 我想BOOK 多個你地的師父拍相當日做拍正鏡,
咁你拍SNAP, 你可以介紹下你那些師父拍正鏡好????

thanks alot

Jack 提到...

我地個個都好出色喎, 你可以睇吓blog度亞Tat, 亞Chi, 亞Kim D相.佢地都好好.

Renee So 提到...

好啊..謝謝你
加油