2009年3月11日 星期三

0303 Christine & George by Jack


這天的新娘子是我太太的朋友, 和我平時的工作很不同, 就是只有我一個出job負責影snap,

正鏡和錄影由另一間公司負責, 已經很久沒有試過這樣的組合,

心情有點點緊張, 因為在工作崗位而言, 做snap的不能太搶位,

但在朋友而言, 都希望能在整個過程中給予意見.

這把紅遮是tailor made的, 有一對新人名字印在傘上, 好特別.



一眾姊妹化好妝, 當然要影張靚相.

接新娘時間到, 兄弟們都相當落力.

Christine係房度睇直播, 睇到好肉緊 .



出發到男家啦!

到男家比預定時間早左小小, 把握時間玩吓先. 在男家裡每一個人都很感動.
午餐小休後到屋企附近影吓外影,




可惜時間唔多, 影左一陣就要出發到酒店.




笑吓啦!


現場賓客拿起發光捧捧, 令場面更浪漫.

在註冊時George再度激動落淚, 賓客都報以掌聲鼓勵.





這張相是Christine的指定照片, 當然要記得影啦!
回想這天的婚禮過程, 給我一份很感人和很快樂的感覺,
間選早上的相片時真的有很多很多感人的場面,
到了散席時, 看見George的興奮, 令我想起當年結婚時的我, 哈哈!
by Jack




4 則留言:

匿名 提到...

Hi Jack:

我係christine d 相我好鐘意呀..好多謝你仲記得我要求要影d相..當日好彩有你幫我影相. 因為你真係跟得好足..好落力咁幫我..之前又比左好多意見我..而當晚你果份工作熱誠&專業精神連我班兄弟.姊妹都感覺到..而且仲係我面前極力咁讚你..
其實我當晚太過高興. 有d片段我都忘記左,
但今日睇到你幫我影d相, 又另我增添返好多難忘既回憶.
Once again, Thank you very much
Jack & Josephine

匿名 提到...

Dear Jack,

衷心感激你個日落力既幫忙ar...你既專業我地個個都睇得出亦感受到!! 價錢都係其次, 最重要係個質數!! 睇到呢部份既相, 都已經想同你講: 你係值得既...

好期待你其餘既佳作呀, 快d出爐la.

THX

匿名 提到...

HIHI~ JECK! 我係CIRCLE呀~ 記唔記得我呢~ d相超正呀! 好好好鍾意呀!good job!睇到你當日對整個婚禮o既攝影安排,專業,熱誠,細心,周到,經驗,所有......真係有讚冇檀呀!如果到我結婚時,我一定要搵你幫幫手呀!千其唔好托手掙呀!哈哈~ thank a lot!

匿名 提到...

HIHI~ JECK! 我係CIRCLE呀~ 記唔記得我呢~ d相超正呀! 好好好鍾意呀!good job!睇到你當日對整個婚禮o既攝影安排,專業,熱誠,細心,周到,經驗,所有......真係有讚冇檀呀!如果到我結婚時,我一定要搵你幫幫手呀!千其唔好托手掙呀!哈哈~ thank a lot!